Het is nu zo jan 22, 2017 1:42 am

Alle tijden zijn GMT

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma okt 03, 2016 8:52 pm 

je hoort nogal eens dat een kat vast zit in een boom en dat dan vaak gelijk de brandweer erbij wordt gehaald,
volgens mij zitten hier nog al wat kosten aan vast, ik meen dat er soms 300 euro betaald moet worden voordat ze komen,
nu heeft mijn kat ook 1 keer in een boom gezeten, ik was hem kwijt en hij kwam s nachts ook niet terug, alle instanties bij langs gebeld...... wat bleek..... mijn kat zat 1.5 dag muisstil in een boom vlak bij mijn woning op 8 meter hoogte,
pas toen hij mij zag brulde hij het hele dorp haast bij elkaar zo bang was hij en tegelijk blij dat hij mij zag en hoorde,
via een ladder en een zeer behulpzaam iemand is hij naar beneden gehaald,
de kat was in 1 streep vertrokken richting mijn achterdeur...... hij moest op de bak ..... heel nodig <hug>

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo nov 09, 2016 1:02 pm 

Och jeetje! Misschien is het raadzaam om op zo'n moment de dierenambulance in te schakelen of te vragen om raad?

Fijn dat er in ieder geval behulpzame buren zijn :). Is de kat nog van slag?

Profiel  

BerichtGeplaatst: do nov 10, 2016 7:49 pm 

ik was eerste zelf de ladder opgegaan, en dan te bedenken dat ik al hoogtevrees heb als ik op een krant sta (H)

dus na een 4 meter ben ik maar weer naar beneden gegaan en het overgelaten aan een vriendelijke man.....
mijn kat heeft bij mijn weten nooit meer in een boom geweest,
de schrik zat er goed in hier :|

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma nov 14, 2016 8:50 am 

Haha! Nou dat vind ik aardig dapper, op 4 meter hoogte was ik ook afgehaakt...! Hij zat flink hoog in de boom dan zeg.

Hopelijk doet hij het niet nogmaals. Ik las zojuist een nieuwsbericht van Omroep Brabant waarbij een kat dagenlang in de boom gezeten heeft. Toen de brandweer er aan te pas kwam klom hij alleen nog maar hoger in de boom. Kosten van een ladderwagen: 500 euro...

Ze geven als tip om een bakje voer onderaan de boom te zetten, en vooral niet met een hele horde mensen onderaan de boom te gaan staan <ssmile> .

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT