Het is nu ma jan 23, 2017 8:57 pm

Alle tijden zijn GMT

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma dec 19, 2016 10:32 pm 

Eerder grote verwisseltrucs.
Waarschijnlijk heeft iemand met een aquarium mijn kittenbrokken ontvangen, hij/zij mailt ook en ontvangt dan een antwoord terug over paardenborstels.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di dec 20, 2016 7:46 am 

Cyliyana schreef:
Ik lees hier iets over wijzigingen in het spaarplan, maar ik heb nooit bericht gehad dat er iets ging wijzigen <think> dus nu ben ik een beetje in de war, is dit iets wat ik zelf toevallig had moeten zien?

Wij kregen het in onze mailbox kort na een bestelling bij Zooplus Duitsland <think>

Gezien de prijzen bij Zooplus.de dikwijls goedkoper zijn dan bij Zooplus.nl en dit ondanks de transportkosten en het spaarplan ook daar van toepassing was, waren wij dus van plan om voortaan via Duitsland te bestellen.

Dat plan werd echter pas een maand later door Zooplus gekelderd met de melding dat er voortaan nieuwe voorwaarden zijn m.a.w. in ons geval is het spaarplan enkel van toepassing als wij via Zooplus Nederland bestellen. Enkel bij zeer grote bestellingen kan het gebeuren dat Duitsland nog goedkoper uitvalt, maar het gaat dan slechts over een miniem bedrag.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di dec 20, 2016 12:40 pm 

Liselotte schreef:
Ik had een pakket van Zooplus ontvangen en er zat iets in van JR Farm, Roll n'Fun, blijkbaar is dit voor knaagdieren. De zak kittenbrokjes die ik had besteld zat er helaas niet in.
Dus ik mailen. Krijg ik dit antwoord terug : 8-O <koffie>

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht, wij helpen u graag.

Helaas komt dit voor bij dit type voerbakken standaard. Het zuur en zout in het slijm van de hond tast de verf en het metaal aan. Dit is op te vangen door de standaard zelf (met enige regelmaat) in te smeren met bv vaseline.

Evenwel als alternatief kunt u kijken naar: http://www.zooplus.nl/shop/honden/voerb ... rds/353145

Hier zal op termijn wel hetzelfde voor gelden, mits dus ingesmeerd met bv vaseline.

Wij vertrouwen erop dat u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben mocht u nog vragen hebben neemt u dan contact met ons op: https://www.zooplus.nl/contact/

Met vriendelijke groet,
Rudolf Pi
Uw zooplus Service Team

<whoaha> Daar gaat iets niet helemaal goed!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2016 11:49 am 

Liselotte schreef:
Ik had een pakket van Zooplus ontvangen en er zat iets in van JR Farm, Roll n'Fun, blijkbaar is dit voor knaagdieren. De zak kittenbrokjes die ik had besteld zat er helaas niet in.
Dus ik mailen. Krijg ik dit antwoord terug : 8-O <koffie>

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht, wij helpen u graag.

Helaas komt dit voor bij dit type voerbakken standaard. Het zuur en zout in het slijm van de hond tast de verf en het metaal aan. Dit is op te vangen door de standaard zelf (met enige regelmaat) in te smeren met bv vaseline.

Evenwel als alternatief kunt u kijken naar: http://www.zooplus.nl/shop/honden/voerb ... rds/353145

Hier zal op termijn wel hetzelfde voor gelden, mits dus ingesmeerd met bv vaseline.

Wij vertrouwen erop dat u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben mocht u nog vragen hebben neemt u dan contact met ons op: https://www.zooplus.nl/contact/

Met vriendelijke groet,
Rudolf Pi
Uw zooplus Service Team

Lijkt mij een helemaal niet terzake doend antwoord.... Wat heb je toen gedaan? Antwoord gegeven? Of even bellen? (Ze schijnen nu een Nederlands talige telefonische klantenservice te hebben en dat lijkt mij wel een hele verbetering in vergelijking met de engelstalige waar ik altijd ruzie mee had....

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: vr dec 23, 2016 9:16 am 

Ik bestel nu Orijen en Porta21 bij Food4pets.be maar die hebben helaas geen Cosmo snackies. Bij Zooplus mag je 5,99 per buisje afrekenen. Bij Bitiba, toch ook van Zooplus, 2,99.
Heb dus maar 12 buisjes laten komen want dit zijn de snoepjes waarmee we elke avond wat door de kamer gooien voor de broodnodige beweging <ssmile> . Bovendien handig om ze binnen te roepen als ze lekker onder een struik liggen. Ook als ze ergens in huis zijn maar we weten niet waar, even rammelen en ze staan naast ons!

Het prijsverschil is stuitend, vind ik.

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: vr dec 23, 2016 3:40 pm 

Miepje58 schreef:
Ik bestel nu Orijen en Porta21 bij Food4pets.be maar die hebben helaas geen Cosmo snackies. Bij Zooplus mag je 5,99 per buisje afrekenen. Bij Bitiba, toch ook van Zooplus, 2,99.
Heb dus maar 12 buisjes laten komen want dit zijn de snoepjes waarmee we elke avond wat door de kamer gooien voor de broodnodige beweging <ssmile> . Bovendien handig om ze binnen te roepen als ze lekker onder een struik liggen. Ook als ze ergens in huis zijn maar we weten niet waar, even rammelen en ze staan naast ons!

Het prijsverschil is stuitend, vind ik.

Nou dat is inderdaad wel erg groot verschil zeg!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

Alle tijden zijn GMT